Nu är vi över 80 partners i Nätverket

Publicerad 18 april 2017 i Nyheter

Malmö FF kan med stolthet konstatera att de senaste tillskotten av företag till Nätverket gör att medlemsantalet nu är uppe i över 80 företag.

Att vara en del av Nätverket innebär att man är en del av den dynamiska affärsmiljö som varit en viktig del i klubbens utveckling och framgångar sedan starten 1999. Malmö FF håller ihop alla kontakter och skapar utrymmen för sina partners att göra affärer, utbyta erfarenheter och berika varandras verksamheter. Detta kontaktnät växer sig allt större och är nu en samlingsplats för hela regionens näringsliv. 

– Att vi nu är över 80 företag är ett kvitto på att vi gör något rätt. Det är givetvis oerhört glädjande att vi har slått rekord i antal sålda årskort och att Nätverket samtidigt växer för varje år som går. Vi är väldigt stolta över tillväxten och framstegen vi gör, säger Malmö FF:s försäljningschef Magnus Svensson. 

Toppnotering i antal företag nådde man i samband med flytten in på Swedbank Stadion 2009, men Magnus Svensson berättar att verksamheten numera är mer omfattande. En stor del i 2009:s notering berodde på att många partners var tillfälligt inkopplade på grund av stadionbygget. 

– Vi har strukturerat om sedan dess och verksamheten med Nätverket har aldrig varit större eller bättre utvecklad tidigare. Vi har även andra företagssamarbeten som går bra. Exempelvis har vi fler klubbstolspartners än någonsin, det är en stor ökning jämfört med förra året, säger Magnus Svensson. 

Här är alla Malmö FF:s nätverkspartners.

huvudpartners

officiella partners