VI TAR DITT EVENT I MÅL
Som du förstår gillar vi mål, inte bara på plan, utan även när det gäller event. Vad är syftet, vad vill ni uppnå? Hur ska deltagarna känna sig efteråt, avslappnade, upprymda eller taggade? Tillsammans skapar och förverkligar vi visionen! Vi tror stenhårt på att det är lagarbete som är grunden i en vinnande lösning. Vi har lång erfarenhet av att ta fram annorlunda, kreativa upplägg och jobbar gärna tillsammans med dig för att skapa en framgångsrik konferens, kick-off eller mässa. Så tveka inte att kontakta oss. Vi gillar utmaningar!
MÖTE
Möten kräver mer än bara ett rum. De kräver att det finns förutsättningar att mötas. Ett genomtänkt koncept som skapar en produktiv, kreativ och öppen atmosfär. Välj mellan våra paket eller skräddarsy ett helt eget koncept kring mötet. Oavsett kommer vi tillsammans att skapa ett möte i toppklass.
MÄSSA
Hos oss hittar du utrymmet om du vill slå på stort. Vi har 2800m² mässyta, lastplats nära entrén och alla resurser som krävs när det gäller logistik, el och tekniska lösningar. Hos 1910 Event är det ombonat och dämpat på ett sätt som skapar en härligt varm och inbjudande miljö för din mässa.
Mingel
Efter konferensens möten har avslutats och vinnarmentaliteten är på topp kan det kännas tråkigt att avrunda. Förläng istället kvällen med en härlig middag följt av dans inpå småtimmarna. Eller varför inte passa på att hålla ett mingel i MFF-museet och omringa er av legendariska mästare.
FLEXIBLA LOKALER GER VINNANDE MÖTEN
1910 Event är en mötesplats utöver det vanliga. Här har människor mötts och nått framgång tillsammans i mer än hundra år. Historian sitter i väggarna, precis som viljan att vinna. Vi har ett femtiotal rum med plats för allt från två till 2 000 personer. Mässor, möten eller fest? Våra lokaler är flexibla och utrustade med all nödvändig teknik. Vill ni bygga ett rum i rum eller kanske låta ert varumärke pryda en black box? Inga problem, det fixar vi på ett kick. Välkommen till möjligheternas mötesplats!
1910 eventlokal
Upp till 2000 personer
I vår stora sal finns det möjlighet att arrangera allt ifrån galamiddagar till mässor, men den kan även delas upp i avdelningar som passar mindre tillställningar. Trots sin otroliga takhöjd och stora yta är det en ombonad sal som känns storslagen och välkomnande på en och samma gång. Med stor flexibilitet kan vi anpassa lokalen till alla typer av evenemang. Det är bara fantasin som sätter gränserna för vad som är möjligt i 1910 Eventlokal.
LOGER
2-50 personer
Samla ert företag i en utpräglad vinnarmiljö. Våra loger passar de små och mellanstora sällskapen. Med flexibel möblering och modern teknik är det enkelt och smidigt att hålla konferenser och föreläsningar hos oss. Välj själv om du vill möblera i öar eller som en biosittning och om ni vill använda projektor eller blädderblock. Logerna går att boka till såväl fotbollsmatcher som konferenser och övriga evenemang.
Foodhall
30-150 personer
Vill ni samla personalstyrkan på en inspirerande plats för att utbyta erfarenheter, fatta framgångsrika beslut och växa tillsammans? Eller är det kanske dags för att anordna årets kick-off? I vår Foodhall får ni möjlighet att umgås och i en mysig bistromiljö. Vi dukar upp borden och förser er med allt som behövs för ett vinnande möte. Boka ert möte, mingel eller sommargesten i vår Foodhall.
EVENTPLANERING
Det är en omfattande och ibland tungrodd process att planera ett evenemang. Därför är det smart att anlita ett proffs som hjälper dig med planeringen. Oavsett om du bara behöver lite avlastning eller helst ser att vi projektleder hela evenemanget finns vi här för dig. Men det allra bästa är förstås om vi kan arbeta som ett lag för att hitta vinnande lösningar.
Vi har en hel laguppställning med samarbetspartners som gör det lilla extra för att ditt event ska bli något som det talas om i många år framöver. I vår trupp hittar du allt från tekniker till transportföretag och underhållare. Vad behöver du till ditt evenemang?
VILL DU VETA MER? KONTAKTA MIG
Kontakta oss
Skicka in din förfrågan så kontaktar vi dig
”*” anger obligatoriska fält