Saknar du ditt årskort?

Publicerad 30 mars 2011

Här kommer information om var i processen vi befinner oss.

I år har vi delat in årskorten i två kategorier – de som är köpta av privatpersoner, respektive de som är köpta av företag. Det som styr är hur man valt att registrera sig. (Tänk på att du t.ex. kan ha köpt via ett ticnet-konto som är registrerat på ett företag.)

Alla företagskort administreras av försäljningsavdelningen och skickas ut i denna vecka.

De kort som är registrerade på privatperson och har betalats senast den 22 mars är utskickade.

Vet du med dig att du är registrerad som privatperson både hos oss och hos Ticnet, och har betalt före den 22 mars, men ännu inte har fått ditt årskort ber vi dig kontakta biljett@mff.se. Se till att du har med ditt namn fullständiga namn, den adress du har uppgett och, om du vet, vilken plats du har. Årskortet är en värdehandling och det händer tyvärr att de försvinner på vägen. Men anmäler du det till oss spärrar vi det och ser till att du får ett nytt.

De årskort som är betalda efter den 22 mars är just nu på utskrift och kuvertering och nästa omgång går iväg med posten på fredag.