Fotboll och street food

Publicerad 30 april 2021

1910 Evenlokal med festligt uppduknade långbord

Atea är en av våra återkommande kunder och Åsa Friberg, som är sälj- och marknadskoordinator har blivit en av 1910:s ambassadörer. Tillsammans har vi arrangerat flera olika typer av evenemang de senaste åren, från stora kundevent till mindre, interna workshops. Atea är en orädd och kunnig samarbetspartner som gärna utmanar oss att tänka om, tänka nytt och tänja på gränserna. Och det brukar bli riktigt bra när vi arbetar tillsammans!

GÖR NÅGOT EXTRA AV DITT EVENEMANG

Hur ska gästerna känna sig efter eventet? Avslappnade, upprymda eller inspirerade? I samarbetet med Atea har vi alltid varit noga med att sätta ett koncept som gör evenemanget till något utöver det vanliga. Som när Atea ville ha street food-känsla på lunchen. Då byggde vi om guldbaren till ett marknadsstånd med matstationer som serverade närodlad, skånsk mattradition med inspiration från världens alla hörn. Det blev ett populärt matkoncept som vi gärna använder igen! En annan gång utnyttjade vi vår hemmaplan till max. Fotbolls-VM var i antågande och klädde 1910 gul och blå, körde femkamp med fotbollsinslag som aktivitet mellan föreläsningar och möten, och serverade en klassisk pubmeny med burgare och öl under after worken. En riktig fullträff, precis som våra andra samarbeten med Atea!

VILL DU VETA MER? KONTAKTA MIG

Camilla Ahlin, Eventansvarig

CAMILLA AHLIN NILSSON

EVENTANSVARIG

070 860 35 06
camilla.ahlin@mff.se