Vidare till innehållet

MFF förlänger avtalet med PUMA

Malmö FF:s försäljningschef, Magnus Svensson,tillsammans med med Rutger Hagstad,Sports Marketing Manager PUMA

MFF förlänger avtalet med PUMA som Dräktleverantör i ytterligare 4 år.
Inför säsongen 2009, det år Swedbank Stadion invigdes, tecknades ett 4 års avtal mellan MFF och PUMA. Dock var det långt ifrån första gången parterna enades om ett avtal.
Puma har varit MFF:s Dräktleverantör i många av klubbens 102 åriga historia. När nu avtalet förlängs med 4 nya år har MFF och PUMA samarbetat oavbrutet i 15 år!

Det kallas ett gott samarbete!

-Vi har ett långt och mycket väl fungerande samarbete med PUMA. Det är med stor glädje jag nu kan berätta att vi skall kampera ihop i ytterliggare 4 år till och att MFF:s fotbollsspelare, i alla åldrar, skall fortsätta dra en Himmelsblå matchtröja från PUMA på sig inför varje match, säger Malmö FF:s Försäljningschef Magnus Svensson.

-Att återigen få förnyat förtroende som Dräktleverantör till Malmö FF är stort ur många perspektiv. Det är ett kvitto på att det vi gör håller högsta tänkbara klass; allt från våra produkter till vår service, säger Ulf Kinneson, PUMA Nordics VD.

Malmö FF:s försäljningschef, Magnus Svensson, är glad att samarbetet försätter och ser fram emot en spännande framtid tillsammans.

-Det skall bli enormt roligt att fortsätta utveckla samarbetet med PUMA. I MFF och PUMA har vi två riktigt starka varumärken och vi har många nya spännande idéer som vi skall förverkliga tillsammans, berättar Magnus Svensson.

-Vi har många härliga minnen gemensamt till exempel med SM-guld, Europaspel & invigningen av Swedbank Stadion. Vi är stolta över att få fortsätta skapa historia med MFF,avslutar Ulf Kinneson

Du måste ändra dina cookieinställningar för att kunna ta del av det här innehållet.